czwartek, 30 stycznia 2014

Zachodnie Pomorze Ukrainie

 Witajcie!
U mnie jak na razie czas biegnie do przodu w zbyt szybkim tępie, a wszystkie wydarzenia, sytuacje zlały się w jedno i atakują mnie ze zdwojoną siłą. Oceny w szkole są już powystawiane i pozostało czekać na ferie, które w moim przypadku na pewno się udadzą.
W wtorek za warsztatach poznaliśmy Mariusza, kolejnego  członka teatru "Krzyk". Jest bardzo sympatyczny i wydaje się być w porządku. W środę miało być zebranie z naszymi rodzicami, ale że tak powiem lider Krzyku- Marek był w Szczecinie na zbiórce charytatywnej "Zachodnie Pomorze Ukrainie" dla Majdanu.
Finał akcji odbędzie się 2 lutego w Szczecinie. Gdyby ktoś jeszcze nic nie wiedział, a był ciekaw lub chciałby pomóc odsyłam go na tę strony: ZACHODNIE POMORZE UKRAINIEZachodnie Pomorze Ukrainie

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że będziemy organizować u nas w mieście festiwal, który prawdopodobnie odbędzie się 23-25 maja 2014 roku.
Jeśli będę znała więcej szczegółów z pewnością się tutaj nimi podzielę.

Zdjęcie ze szkolnego festiwalu talentów. Razem z paroma znajomymi zrobiłyśmy mały pokaz teatralny.

Zaraz uciekam na zajęcia z koszykówki, ponieważ nie długo szykują się zawody i w końcu trzeba się jakoś przygotować. Trochę z tym będzie ciężko, jako że przez długi czas nie chodziłam na treningi, ze względu na inne ważne zagospodarowywanie czasu.

Pomyślałam sobie, że posty będę dodawała w czwartki i w poniedziałki lub niedziele.

Na dzisiaj to tyle :)



ASK



YOUTUBE

2 komentarze :

  1. nie słyszałam jeszcze o tej akcji, ale chętnie dowiem się więcej :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    fluynderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, iż oprócz czegoś dla siebie, robisz też coś dla innych :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

1. Nie spamuj.
2. Toleruję krytykę tylko taką, która może coś wnieść do mojego życia.
3. Dziękuję za każdy komentarz.
4. Kocham Was! :)