niedziela, 11 maja 2014

WROCŁAW

Uprzejmie powiadamiam iż ja i mój teatr jesteśmy w trakcie przygotowań do nowego spektaklu, który wystawimy w szkole aktorskiej we Wrocławiu.

Zdjęcie robione o 5 rano.


Wydarzenie będzie miało miejsce 25 maja rano. (więcej informacji wkrótce)

Apeluję do mieszkańców Wrocławia zainteresowanych byciem na widowni.
Wiem, że parę z Was chciało zobaczyć nasz spektakl na żywo i teraz będzie okazja. Potrzebna mi tylko liczba osób, która chciałaby zasiąść na widowni, ponieważ będzie to zamknięty pokaz, ale jest możliwość, że jeśli będzie dużo chętnych to zaprezentujemy spektakl dla całego miasta, ale jeśli nie to po prostu dam namiary na siebie i będę wiedziała które osoby chciałyby być na naszym przedstawieniu, więc nie będzie problemu ^^

Piszczcie w komentarzach kto byłby chętny i rozgłaśniajcie sprawę :)

3 komentarze :

  1. Heh, świetne zdjęcie :D :3
    http://milenaabloog.blogspot.com
    Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, gdyby nie fakt, iż mieszkam x kilometrów od Wrocławia, chętnie bym przyszła :D
    Tak, pozostaje mi jedynie życzyć powodzenia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie :*
    moze obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń

1. Nie spamuj.
2. Toleruję krytykę tylko taką, która może coś wnieść do mojego życia.
3. Dziękuję za każdy komentarz.
4. Kocham Was! :)