niedziela, 16 lutego 2014

Nie ma przebacz!

Witajcie wszyscy.
Od piątku po południu oficjalnie zaczęłam ferie.
Nie ma czasu na odpoczynek.
Nie mam prawie żadnego wolnego terminu i ciągle będę zabiegana. Szczerze mówiąc to coraz bardziej zaczyna mi się podobać taki tryb życia. Spektakle, wyjazdy, warsztaty i niezapomniane chwile. Czuję, że znalazłam swoje miejsce.
Zostały tylko 2 dni do wyjazdu, każdy nie może się doczekać i wszyscy odliczamy dni. Będzie wspaniale, wiem to i muszę to ogłaszać wszem i wobec.
Dzisiaj o 18:00 w Świnoujściu w Miejskim Domu Kultury, po raz szósty podajże, graliśmy spektakl "Gość Oczekiwany".
Było sporo ludzi i dostaliśmy gromkie brawa. To najwspanialsza rzecz jaka może spotkać aktora, który godzinami męczył się nad idealnym wcieleniem w swoją postać.


Jestem strasznie zmęczona, nogi odmawiają mi posłuszeństwa i bolą od niewygodnych butów, jednak warto tak się poświęcać, żeby choć na chwilę zobaczyć zachwyt na twarzy widza.

Jutro jest dzień biegania po sklepach i kompletowania tego czego jeszcze nie mam, a co potrzebne mi jest na wyjazd. We wtorek pakowanie i wczesne pójście spać, by móc wstać tak gdzieś około 5:30 rano.

We wtorek wieczorem wstawię Wam jeszcze jeden post, a potem myślę, że dopiero w poniedziałek, albo środę za tydzień.

***

Chwilka godzin nocy,
Jak okruch szczęścia
Z pod stołu zebrany.
Ciche szepty,
Chłodne noce,
Te chwile zapomnienia,
Podróż w nieznane,
I ucieczka
Przed mglistym zimnem,
obcego poranka.

2 komentarze :

  1. świetny post i cudowny design!*.*

    l0vetight.blogspot.com | zapraszam ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Spektakl musiał być świetny! :)
    Życzymy powodzenia w rozwijaniu swojego aktorstwa!
    Fajnie, że są jeszcze osoby, które interesują się teatrem. ;)
    + piękny wiersz *.*
    Pozdrawiamy serdecznie!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1. Nie spamuj.
2. Toleruję krytykę tylko taką, która może coś wnieść do mojego życia.
3. Dziękuję za każdy komentarz.
4. Kocham Was! :)