czwartek, 6 lutego 2014

Dziś króciutko.

Dzisiaj już czwartek, zostało 12 dni do wyjazdu do Goleniowa.
Nie mogę się doczekać tych wszystkich warsztatów i festiwalu.

Wczoraj rozmawialiśmy z Metą. Było lepiej niż myślałam. Były inteligentne wypowiedzi, słuchaliśmy się na wzajem i darzyliśmy szacunkiem. Widzę, że mamy szanse być lepszymi i razem stworzyć coś fajnego. Mieliśmy takie same zdania odnośnie wszystkiego i ogólnie było bardzo dobrze jak na początek. Każdy angażował się w dyskusję i każdy chce coś zmienić. Teraz może być już tylko lepiej.
Teatr Krzyk w sobotę o godz.19 w Goleniowie gra swój spektakl "OSAD", a po spektaklu robi wieczorek muzyczny, więc jeżeli ktoś byłby chętny wpaść to zapraszają.
Sama z radością bym pojechała, jednak mam pewne zwarcie z mamą, które jest między nami już od dłuższego czasu  i po prostu nie będzie mnie tam.
Sądzę jednak, że ktoś z naszej grupy przyjedzie.

Zdjęcie ze spektaklu "Gość Oczekiwany"- Ja po lewej.
12 lutego gramy spektakl dla Liceum Ogólnokształcącego, właśnie pt. "Gość Oczekiwany". Spektakl jest zupełnym przeciwieństwem tego, czego uczy nas Krzyk na swoich warsztatach. Tę grupę prowadzi Pani Aneta, o której już wcześniej wspominałam.
Potem gramy jeszcze 12 i 23 lutego.
Jeżeli ktoś chce przyjechać i jest zainteresowany to może o szczegóły pytać w komentarzu.

2 komentarze :

  1. Czy możliwe jest odwiedzenie przez Twoją grupę Bydgoszczy?
    Chętnie obejrzałabym przestawienie, w którym grasz :)
    Pozdrawiam i życzę połamania nóg :3
    http://yaoi-tomarry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło mi to czytać!
      Na pewno jest taka możliwość. Musiałbym porozmawiać z Metą lub Markiem.
      I tak jesteśmy w trakcie przygotowywania nowego spektaklu i powiedzieli, że kiedy już się z tym uporamy to będziemy jeździć z tym przedstawieniem po miastach, festiwalach itp.
      Na pewno poruszę ten temat w poniedziałek na warsztatach i powiem, że mamy już pierwszą fankę :D
      Mam jeszcze pytanie, czy w Bydgoszczy są jakieś festiwale teatralne?

      Usuń

1. Nie spamuj.
2. Toleruję krytykę tylko taką, która może coś wnieść do mojego życia.
3. Dziękuję za każdy komentarz.
4. Kocham Was! :)