poniedziałek, 10 lutego 2014

Konstruktywna krytyka.

Hej.
Nie wiem jak inni ludzie, ale ja w swoim życiu bardzo cenię krytykę, ale tylko taką, która coś wnosi do mojego życia. Powiem szczerze, że nawet lubię słuchać to co innym ludziom może we mnie nie pasować. Jestem też zdania, że jeśli nie potrafisz być samokrytyczny, nie powinieneś oceniać innych, ponieważ sam z pewnością nie jesteś idealny.
Piszę to ze względu na to, że razem z jedną osobą z naszej grupy planujemy zrobić kolejne spotkanie integracyjne, mające na celu poznania tego co innym w nas nie pasuje, ale również zastanowienie się nad samym sobą, nad swoimi wadami i swoimi ułomnościami, co bywa niełatwe.
A może macie inne stanowisko lub odczucia na ten temat?
Może macie jakiś inny, a nawet lepszy pomysł?

Zostało 8 dni do wyjazdu. Każdy odlicza i nie może się doczekać.
Ja najbardziej chcę znowu spotkać osoby z Zachodniopomorskiej OFFensywy Teatralnej, na której byłam w grudniu. To był mój pierwszy wyjazd i wspominam go świetnie. Wróciłam do domu z masą pozytywnej energii do dalszej pracy, ze wspaniałymi wspomnienia i mnóstwem poznanych nowych osób. Mam nadzieję, że teraz będzie równie świetnie, a nawet lepiej.
Zależy mi na tym aby poznać Olę z Teatru Brama. Nie było jej na ZOT-cie, ale po powrocie stamtąd zaczęłam oglądać filmiki na YouTube i znalazłam właśnie kanał Teatru Brama. Ola wydaje się strasznie sympatyczna, miła i przede wszystkim bardzo mądra. Może to dziwne, ale czasem wydaje mi się jakbym w niej widziała siebie za parę lat i prawdopodobnie dlatego tak bardzo zależy mi na poznaniu jej.

Kolejne zdjęcie z Festiwalu Talentów, w naszej szkole.

Jutro mam zawody z koszykówki. Trzymajcie kciuki :)
A jeżeli chodzi o mnie i moje życie, to w sumie nic się nie zmienia,
tylko muszę trochę bardziej wziąć się w garść.
Nie ma przebacz.

8 komentarzy :

  1. Osobiście niezbyt lubię słuchać krytyki na swój temat, bo jestem jaka jestem i naprawdę nie lubię, kiedy ktoś mówi mi, że źle postępuję. Każdy ma swój charakter i inni albo go akceptują, albo nie. Tzn. co innego blog, wtedy krytyka może sprawić, że stronka będzie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA cenie sobie tylko szczerą prawdę, jeśli nie jest ona wyrazona w sposób obraźliwy ;)

    buziaki Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tu pierwszy raz i bardzo spodobał mi się twój blog :D
    będę wpadać częściej :) jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też cenię konstruktywną krytykę ;)

    Zajrzysz? :)
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ostatnio katechetka na lekcji powiedziała , że ja potrafię tylko krytykować..
    Czy to źle , że wyraziłam swoje zdanie na dany temat ? Nie wiem...

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na zawodach , lubię kosza :)
    Klikniesz w linki sheinside w poście ?
    z góry dziękuję , to ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam uważam ,że każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie jeśli jest uzasadnione ^^
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿
    Będzie mi baardzo miło! <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że uzasadniona krytyka jest dobra i potrzebna ^^ Świetne to zdjęcie *.*

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń

1. Nie spamuj.
2. Toleruję krytykę tylko taką, która może coś wnieść do mojego życia.
3. Dziękuję za każdy komentarz.
4. Kocham Was! :)