czwartek, 13 lutego 2014

Goleniów- plan.

Od dawna już wiecie, że z niecierpliwością wyczekuję środy.
Wczoraj dostaliśmy szczegółowy plan, tego co będziemy robić, ale również tego co zaplanowane jest dla mieszkańców Goleniowa:

II Goleniowska Gala Oskara
21-22 lutego 2014

Piątek 
12:30 akcje performatywne na mieście 
16:30 Rozpoczęcie Gali 
17:00 Teatr Kingdom of Curvy Fork â Spektakl "Tożsamość" 
18.30 Teatr na Chwilę - „ARTEmedida ” 
20:00 Teatr 6 i pół - "Kronika Przypadków" 

21:30 Koncert zespołuDoLiNaInY 

Sobota 
12:30 akcje performatywne na mieście 
17.00 -Rozpoczęcie Gali 
17:30 Teatr Ham - „Nie do użycia” 
19.00 Pomarańcze w Uchu na Skarpie bez Kartki - „Próba bohatera” 
20:30 Koncert zespołu Slaveout 

21:30 Koncert zespołu Black Meadow 

23:00 Zakończenie "II Goleniowskiej Gali Oskara"

W niedzielę w Świnoujściu po raz kolejny gramy spektakl "Gość Oczekiwany" - Zapraszam :)


Festiwal talentów.

W zawodach z koszykówki miałyśmy pierwsze miejsce i będziemy jechać na zawody rejonowe.
Jeśli chodzi o moje prywatne życie to nie jest najgorzej, jednak coraz częściej wydaje mi się, że nie pasuję do środowiska, w którym dane mi jest przebywać.
"Otatecznym wynikiem tego wszystkiego jest wstręt. Wstręt, który przejmuje moje życie. Wstręt, który mnie dławi, podrywa i wstrząsa i który wcześniej, czy później da mi potrzebną siłę by zmierzyć się z tą śmieszną, nikczemną sprawą. Zabrać się stąd. Być może wytrzymam jeszcze miesiąc lub dwa. Nastroje rodzą się we mnie i opadają falami. Nie ma rady, trzeba żyć. Macie przyjaciół? Każdy ma. Podobno.
Jesteśmy bohaterami bo potrafimy żyć, jesteśmy błaznami, bo żyjemy po prostu. Nie rozumiem. A kim chcesz być? Budzi się we mnie dziwne uczucie lęku, buntu oporu. Oporu przeciwko jakiejś zagrażającej mocy. Jakaś myśl, że położenie moje było tylko dotychczasowym, należy uznać za definitywne, nieodwracalne." ~M.Kościółek

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

1. Nie spamuj.
2. Toleruję krytykę tylko taką, która może coś wnieść do mojego życia.
3. Dziękuję za każdy komentarz.
4. Kocham Was! :)